利用規約(Tram of use)

   
第1条 レンタル商品について
レンタル料は会期を通しての料金となります。1日出展、両日出展ともにレンタル料は同額となります。
1:Rental Products
Rental cost applies to
the total through the entire event only. There is no daily rental rate.
第2条 防炎製品について
防炎布・ベニヤ・カーペットなどの防炎製品は売り切りの販売物となります。使用後は各自でお持ち帰りください。
2:Fire Protection Products
Fire protection products such as fire cloth, block board, and carpet, are only for purchase. You do not need to return these items after the event concludes.
第3条 締切日について
お申し込み・ご入金、それぞれに締切日を設けております。弊社備品のご利用をお考えの方は弊社の定める締切日までにお手続きください。
3:Order Closing
We have a fixed deadline for order placement and payment. Please complete your order and payment before the deadline.
第4条 お振込について
お振込み時はブース番号と注文者名を入力して、必ずご注文金額をお確かめの上お振込み下さい。
入金締切日迄に満額の入金が確認出来ない場合、備品のご用意は出来ません。
また不足金額のお振込みが入金締切日を過ぎた場合、注文は無効となり返金も出来ません。
入金過多の場合でも返金は致しかねますのでご注意下さい。   
4:Bank Transfers
Please enter the booth number and ordering name at the time of transfer, please make sure to confirm the order price after confirming the order amount.
If we cannot process your full payment by the deadline, we cannot reserve any rental equipment for you.
There are no refunds if you submit payment after the deadline and no rental equipment will be reserved for you.
There are no refunds if you overpay your rental fees.
第5条 変更・キャンセルについて
注文締め切り日以降は変更およびキャンセルは出来ません。
5:Change and Cancel
Order deadline after the date can not be changed and canceled .
第6条 入金後の変更・キャンセルについて
注文締め切り日前であっても入金後の変更・キャンセルは出来ません。
また、返金処理も出来ません。
6:Change and Cancel after payment
It can not be changed or canceled after payment even in the order deadline before .No refundable.
第7条 入金締切日後のご入金に関して
入金締切日後はご入金頂いても備品のご準備は出来ません。返金処理も出来かねますので何卒ご了承ください。
7:Regard to payment after payment deadline
Do not submit payment after the deadline has passed. No equipment will be reserved and you will not be issued a refund.
第8条 郵便・ファックスによるご注文について
郵送・ファックスでの注文締切日は7月16日です。注文締切日後に郵送・ファックス注文しご入金頂いても、備品のご準備は出来ません。返金処理も出来ませんのでご注意下さい。
8:Order by Mail and FAX
The deadline for mailing and fax orders is July 16. Do not submit payment after the order deadline has passed. No equipment will be reserved and you will not be issued a refund.
第9条 レンタル備品について
備品の使用中にお客様の不注意、事故により備品が破損した場合、破損状況を確認し修理にかかる費用をご負担いただきます。
また、お取扱い上の不注意、目的以外の使用によっておきた展示・出展品の故障、破損などは保証いたしかねます。
破損が発生した場合、破損状況を確認し修理にかかる費用をご負担いただきます。
9:Rental Products
If any damage to rental products results due to customer carelessness, or accidents we will investigate the condition of the product.The customer is responsible for all repair costs to damaged products. Also, we are not liable for any damage to your exhibition products as a result of careless handling or unexpected usage of the rental products.
第10条 不備によるレンタル備品の返品について
商品の品質には万全を期しておりますが、不備があり使用が不可能な場合は代替品と交換させていただきます。代替品がない場合はレンタル料の払い戻しをさせていただきます。また、会期中にご連絡がない場合、備品は正常な状態でお客様にお渡ししたものとさせていただきます。
10:Returns of Defective Rental Products
We ensure quality of our products, however if the products are defective and can’t be used, we will exchange it with an alternative product. In the case that the alternative product is not available, we will refund the rental cost. Please make sure to notify us of any defective products during the event closes, otherwise we are not responsible for any defective
products.
第11条 会期終了後の搬出について
清掃及び破損などの検査を受け会場の返却をする都合上、会期終了後すぐに撤去が開始されます。お客様につきましても速やかな撤去作業のご協力をお願いいたします。
また、万全の注意を払ってはおりますが、撤去完了前にブースを留守にされますと場合によっては私物、出展物は放置物とみなされ、撤去されてしまうこともありますので管理は各自しっかりと行ってください。
11:Carry out Products after the Event
On the event closed, the event venue will immediately start to be cleared and returned to its original state. We kindly ask for your cooperation for a speedy clean up.
Although we will be as careful as possible, please take note that your personal belongings and/or exhibition products may be removed if you move away from your booth during the clearing up of the event.
第12条 個人情報の取り扱いについて
レンタル備品のお申し込みの際に頂いた個人情報は弊社内にて厳正に管理させていただき、お申込み内容の確認、管理以外では使用いたしません。
また、イベント会期終了後速やかに個人情報の記載された資料は破棄させていただきます。
12:Handling of Personal Information
Personal information of our customers is not used for any purpose other than confirmation and order tracking.
All documentation including personal information will be immediately
removed after the event.
第13条 本規約の改定
本規約は2017年6月7日時点の内容です。今後、本規約は事前の予告なく変更する場合がございます。ご不明点等はアルテックスレンタル備品係までお問合せ下さい。
13:Revision of the Terms & Conditions
These Terms & Conditions are as of June 7, 2017.These may be subject to change without notice.If you have any questions, please contact us.