利用規約(Tram of use)

   
第1条 レンタル商品の料金について
レンタル料は会期を通しての料金となります。1日出展、両日出展ともにレンタル料は同額となります。
1:Rental Products
Rental costs apply to the entire event. There is no daily rental rate.
第2条 防炎製品について
防炎布・ベニヤ・カーペットなどの防炎製品は売り切りの販売物となります。使用後は各自でお持ち帰りください。
2:Fire Protection Products
Fire protection products such as fire cloth, block board, and carpet, are only for purchase. You do not need to return these items after the event concludes.
第3条 締切日について
お申し込み・ご入金、それぞれに締切日を設けております。弊社備品のご利用をお考えの方は弊社の定める締切日までにお手続きください。
3:Order Closing
We have a fixed deadline for order placement and payment. Please complete your order and payment before the deadline.
第4条 お振込について
お振込み時はブース番号と注文者名を入力して、必ずご注文金額をお確かめの上お振込み下さい。
入金締切日迄に満額の入金が確認出来ない場合、備品のご用意は出来ません。
また不足金額のお振込みが入金締切日を過ぎた場合、注文は無効となり返金も出来ません。
入金過多の場合でも返金は致しかねますのでご注意下さい。   
4:Bank Transfers
Please enter the booth number and ordering name at the time of transfer, please make sure to confirm the order price after confirming the order amount.
If we cannot process your full payment by the deadline, we cannot reserve any rental equipment for you.
There are no refunds if you submit payment after the deadline and no rental equipment will be reserved for you. There are no refunds if you overpay your rental fees.
第5条 変更・キャンセルについて
注文締め切り日以降は変更およびキャンセルは出来ません。
5:Change and Cancel
Orders can not be changed or cancelled after the deadline.
第6条 入金後の変更・キャンセルについて
注文締め切り日前であっても入金後の変更・キャンセルは出来ません。
また、返金処理も出来ません。
6:Change and Cancel after payment
Orders cannot be changed or cancelled after payment, even before the payment deadline. No refunds.
第7条 入金締切日後のご入金に関して
入金締切日後はご入金頂いても備品のご準備は出来ません。返金処理も出来かねますので何卒ご了承ください。
7:Regard payment after payment deadline
We do not accept late payments. No equipment will be reserved and you will not be issued a refund.
第8条 郵便・ファックスによるご注文について
郵送・ファックスでの注文締切日は10月22日です。注文締切日後に郵送・ファックス注文しご入金頂いても、備品のご準備は出来ません。返金処理も出来ませんのでご注意下さい。
8:Order by Mail and FAX
The deadline for mailing and fax orders is October 22. Do not submit payment after the order deadline has passed. No equipment will be reserved and you will not be issued a refund.
第9条 レンタル備品について
備品の使用中にお客様の不注意、事故により備品が破損した場合、破損状況を確認し修理にかかる費用をご負担いただきます。
また、お取扱い上の不注意、目的以外の使用によっておきた展示・出展品の故障、破損などは保証いたしかねます。
破損が発生した場合、破損状況を確認し修理にかかる費用をご負担いただきます。
9:Rental Products
If any damage to rental products results from customer carelessness, or accidents we will investigate the condition of the product.The customer is responsible for all repair costs to damaged products. Also, we are not liable for any damage to your exhibition products as a result of careless handling or unexpected usage of the rental products.
第10条 レンタル備品の不備について(その1)
商品の品質には万全を期しておりますが、不備があり使用が不可能な場合は代替品と交換させていただきます。代替品がない場合はレンタル料の払い戻しをさせていただきます。また、会期中にご連絡がない場合、備品は正常な状態でお客様にお渡ししたものとさせていただきます。
10:Inadequate rental equipment 1
We ensure quality of our products, however if the product is defective and can’t be used, we will exchange it with an alternative product. In the case that an alternative product is not available, we will refund the rental cost. Please make sure to notify us of any defective products before the event closes, otherwise we are not responsible for any defective products.
第11条 レンタル備品の不備について(その2)
レンタル備品に不備があった場合は、必ず会期中にお知らせ下さい。会期後にお申し出いただきましてもご対応出来かねますので、ご注意ください。
11:Inadequate rental equipment 2
Absolutely inquire during the exhibition when you find defects in our rental equipment. We can not respond to questions after the event.
第12条 当日レンタルについて
種類に限りはございますがレンタル備品の在庫がある場合、当日レンタルを行います。 一度ご購入頂いた備品に関してはいかなる理由があっても変更・キャンセル・返金処理は出来ません。ご購入頂いた備品と同額の備品であっても変更は出来ません。
12:Rental on the day of the event
Equipment can be rented on the day of the event. but variety and quantity are limited.We will not change, cancel, or refund any equipment purchased for any reason.
第13条 会期終了後の搬出について
清掃及び破損などの検査を受け会場の返却をする都合上、会期終了後すぐに撤去が開始されます。お客様につきましても速やかな撤去作業のご協力をお願いいたします。
また、万全の注意を払ってはおりますが、撤去完了前にブースを留守にされますと場合によっては私物、出展物は放置物とみなされ、撤去されてしまうこともありますので管理は各自しっかりと行ってください。
13:Carry out Products after the Event
After the event, the venue will immediately be cleared and returned to its original state. We kindly ask for your cooperation for a speedy clean up. Although we will be as careful as possible, please take note that your personal belongings and/or exhibition products may be removed if you move away from your booth during the clearing up of the event.
第14条 個人情報の取り扱いについて
レンタル備品のお申し込みの際に頂いた個人情報は弊社内にて厳正に管理させていただき、お申込み内容の確認、管理以外では使用いたしません。
また、イベント会期終了後速やかに個人情報の記載された資料は破棄させていただきます。
14:Handling of Personal Information
Personal information of our customers is not used for any purpose other than confirmation and order tracking.
All documentation including personal information will be immediately
removed after the event.
第15条 本規約の改定
本規約は2017年9月7日時点の内容です。今後、本規約は事前の予告なく変更する場合がございます。ご不明点等はアルテックスレンタル備品係までお問合せ下さい。
15:Revision of the Terms & Conditions
These Terms & Conditions are as of August 30, 2017.These may be subject to change without notice.If you have any questions, please contact us.